reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
AdRiEnA Visocká

AdRiEnA Visocká

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som fresh, som cool a mám nové "najky" :)// som šaleny človiečik s citlivými citmi, dokáže ma raniť čokoľvek ale som CRAZY a to mi stačí... a hmm už neverím nikomu, ani sama sebe :) .......v skratke ....... netypické aby niekto kto počúval Hip-Hop a Rap mal blog a tvoril nejaké básne ale :) výnimky sa nájdu vid príklad JA Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Dnešný chlapec v mojich predstavách

AdRiEnA Visocká

Dnešný chlapec v mojich predstavách

V dnešnej dobe existuje mnoho chlapcov, ktorí by vyhoveli predstavám dievčat. Vedia učarovať dievčaťu aj na prvý pohľad. Stačí nejaké pekné gesto, milé správanie, pozornosť či menší darček.

  • 6. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu